2012. május 28., hétfő

az idő is fogy, meg én is

mivel a kezemet tönkrebasztam, tetoválni már valószínűleg soha nem fogok (mint, ahogy gitározni se)
egyetlen kiugrási lehetőségem, a gazdag özvegyen meg a lottóötösön kívül, ha könyveket írok. 
jónak tartom magam. jobbnak mint amilyen grafikus, vagy zenész vagyok/voltam (mind a két állítás erős túlzás amugy), mégis sokszor motiválatlanság nyer; egész napok tűnnek el a az időfalú lefolyóban, anélkül h egy egy kurva sort is írtam volna. pedig talán ez érdekel a legjobban mostanság, de mégsem haladok. 
amikor dolgozok, vagy egyéb elfoglaltságom van akkor folyamatosan írnék, amikor meg végre írhatnék, akkor elbaszom az időmet valami faszsággal, mintha félnék, hogy túl gyorsan a végére érek, és erre már azt sem mondhatom, hogy megfontolt lennék, vagy, hogy a "jó munkához idő kell", mert ez igaz, de nem ennyi.
tulajdonképpen ezt most terápiás céllal írom le, hogy hátha így jobban tudatosul, hogy nem engedhetem meg magamnak azt a luxust, hogy hagyom, hogy ennyi idő elcsorogjon mellettem, anélkül, hogy belerondítanék az alkotói ambícióimmal. 
muszáj pedig, mert az életem kibaszottul unalmas és ezzel kell feljavítanom a színvonalat. 
   de tényleg annyira unalmas, hogy már a fölösleges, és ebből a szakadékból az első könyvemnek kell kirántani, mert más nem fog. ebben az évben muszáj befejeznem! ez egy ultimátum magamnak és ellenkező esetben jön a töksemleges semmi. 
na katona úr, akkor munkára fel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése